ZAPEWNIAMY :
• wszechstronny i radosny rozwój wszystkim wychowankom,
• bardzo dobre warunki lokalowe,
• wyrównywanie szans edukacyjnych,
• poczucie akceptacji i bezpieczeństwa,
• kompetentną i życzliwą kadrę pedagogiczną,
• uczestniczenie w ciekawych zabawach i zajęciach,
• rozwijanie twórczej postawy dziecka,
• bardzo dobre warunki lokalowe,
• zajęcia dodatkowe:
– zajęcia logopedyczne,
– zajęcia z języka angielskiego,
– zajęcia z gimnastyki korekcyjnej,
– zajęcia taneczne,
– zajęcia plastyczne,
• organizację różnych uroczystości i wycieczek,
• bardzo dobre wyżywienie.
ZAJĘCIA DODATKOWE W ROKU SZKOLNYM 2019/2020
Zajęcia obejmują wszystkie grupy wiekowe.
Cele:
- pobudzanie kreatywności, odkrywanie przyjemności tworzenia, cieszenie się efektem,
- rozwijanie zdolności wyobrażania, wymyślania i tworzenia czegoś nowego, oryginalnego,
- zapoznanie z różnymi technikami i obserwowanie uzyskanych efektów,
- posługiwanie się niekonwencjonalnymi materiałami jako środkiem wyrazu,
- doskonalenie sprawności manualnych,
- umacnianie wiary we własne siły,
- kształcenie umiejętności samooceny.
Zajęcia obejmują wszystkie grupy wiekowe.
Cele:
- wspomaganie harmonijnego rozwoju dzieci,
- zaspokajanie naturalnej potrzeby ruchu,
- rozwijanie indywidualnych zdolności każdego dziecka,
- tworzenie różnorodnych form tanecznych w układzie choreograficznym.
Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej
W zajęciach korekcyjnych biorą udział dzieci z odchyleniami w prawidłowej budowie i postawie ciała, z obniżeniem ogólnej sprawności fizycznej oraz dzieci z prawidłową postawą ciała w ramach profilaktyki.
Cele:
- korygowanie zaburzeń statystyki ciała,
- kształtowanie odruchu prawidłowej postawy,
- wszechstronny i harmonijny rozwój organizmu.
Cele:
- rozwijanie zainteresowań dzieci,
- zachęcanie do nauki języka obcego,
- wzbogacenie słownika dziecka,
- kształtowanie słuchu, głosu, wymowy,
- wyrabianie wrażliwości i pamięci słuchowej.
Zajęcia logopedyczne
Cele:
- wykrywanie i usuwanie wad wymowy.
- kształtowanie prawidłowej mowy poprzez korygowanie zaburzeń.
- stymulowanie opóźnionego rozwoju mowy.